مقالات رسمي طراحي اپليكيشن اندرويد مقالات رسمي طراحي اپليكيشن اندرويد .

مقالات رسمي طراحي اپليكيشن اندرويد

تبليغات و جذب كاربر براي اپليكيشن از طريق راهكارها‌ي غيررايگان


بازاريابي مبلغي طراحي اپليكيشن اندرويد   نرم‌افزار يكي از ديگر از طريق‌هاي جذب استفاده كننده و تبليغات نرم افزار ميباشد. باتوجه به فراگيرشدن كانال‌هاي اجتماعي و به كار گيري عوام مردم از اپ‌ها، كسب‌ وكارهاي سنتي علاوه بر مراقبت صورت مهم خويش، به عمل در فضاي مجازي نيز، روي آورده‌اند كه‌اين كار‌ها معمولا در قالب ساخت وب سايت‌وبسايت و ساخت‌و‌ساز برنامه انجام ميگردد. همان گونه كه در ماركت سنتي به طريق‌هاي خاصي چهت نيل به برد نياز ميباشد، در ديجيتال ماركتينگ نيز براي دست‌يابي به فرمول برد به استراتژي ماركتينگ نياز داريم.

ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار يك كدام از خط مش‌هايي ميباشد كه در آن مي‌اقتدار به فروش هر چه بيشتر توليدات دست پيدا كرد ولي معرفي نرم افزار و رساندن آن به دست جامعه غرض به آساني ميسر نمي شود. بدين ترتيب بعداز ساخت‌و‌ساز برنامه، به تبليغات و بازاريابي نياز داريد تا بتوانيد آن را به دست مشتري‌هاي خويش برسانيد. به طوركلي استراتژي‌هاي اپليكيشن ماركتينگ سازه بر حسب هزينه، به دو دسته بازاريابي بدون‌پول اپ و بازاريابي مبلغي اپ تقسيم‌بندي مي گردند. در‌اين نوشته‌ي‌علمي مي خواهيم با بازاريابي مبلغي نرم‌افزار بيشتر آشنا شويم.

حضور در كانال‌هاي اجتماعي و تعامل مجاني با مشتري بخشي از بازاريابي مجاني نرم افزار ميباشد ولي بازاريابي مبلغي نرم افزار تماما متعدد و هزينه‌بر ميباشد. مجموع مبادرت‌هاي مبلغي كه در راستاي جذب مشتري، تعامل با مشتري و در غايت محافظت وي انجام مي شود، بازاريابي مبلغي اپ اسم دارااست.

اين ايام اهميت جذب مشتري به قدري بالارفته كه برنامه‌ها از هيچ تلاشي براي دست‌يابي به‌اين اساسي دريغ نمي كنند همچنين به انگيزه وجود رقابت بالا در‌اين ماركت بازاريابي بدون پول نرم‌افزار به تنهايي توانا به جذب مشتري نخواهد بود و اينجاست كه بخش اعظمي از بسط‌دهندگان نرم‌افزار روي به بازاريابي مبلغي مي آورند و براي جذب مشتري هزينه‌هاي بخش اعظمي را متحمل ميگردند.

برچسب: طراحي اپليكيشن اندرويد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۲:۲۵ توسط:مهمان نواز موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :